Obzvlášť velkou radost nám udělalo obchodní centrum IGY, kde se nachází kanceláře jednoho z našich pořadatelů – Brilo Teamu. Z vlastní iniciativy nám marketingové oddělení nabídlo podporu a pomoc s organizací akce. Už teď můžete po celém IGY vidět obrazovky s naší výzvou pro všechny Budějčáky, v rámci které se snažíme získat co nejvíce podnětů ke zlepšení života ve městě. Zároveň spolu řešíme možnost různých výhod během hackathonu přímo pro soutěžící a další účastníky. Moc děkujeme za podporu!
Jednotný portál pro Budějčáky a místní podnikatele vytvořila Websta
Tým Websta se na hackathonu pustil do portálu Budějce live, online platformy pro budějcké obyvatele a firmy. Web nabízí kompletní přehled nejen o dění ve městě, ale mělo by skrz něj být možné omrknout i jednotlivá obědová menu z různých restaurací, zamluvit si některá sportoviště nebo nahlédnout do registru místních freelancerů . Na ukázku webu…